poniedziałek, 30 listopada 2015

SUKIENKA BOHO

 


W sklepie internetowym NATAN czasem można upolować fajne tkaniny w bardzo niskich cenach. Spodobała mi się wiskoza o tureckim wzorze, troszkę się rozczarowałam gdy okazało się, że jest to już końcówka i został tylko 1 metr. Ale kupiłam z myślą uszycia sukienki dla córci. Tkanina była II gatunku, miała malutką skazę przy samym brzegu, ale w niczym to nie przeszkadzało. Cena była bardzo atrakcyjna pół metra tkaniny to koszt 4,50zł , za metr zapłaciłam 9zł. Otrzymałam jeszcze 30cm gratis (ze względu, że to końcówka) co umożliwiło mi uszycie sukienki dla siebie. Ale ja i sukienka? Miałam może ze trzy kupione, które nakładałam "od wielkiego dzwonu".
Ale uszyłam sobie sukienkę, a zainspirowała mnie prezenterka Anna Kalczyńska w "Dzień Dobry TVN" miała na sobie lekką, zwiewną sukienkę i długie rude kozaki, pomyślałam sobie, że muszę taką mieć ;)

Sukienkę uszyłam na podstawie wykroju z Burdy "Szycie krok po kroku" 2/2015, model bluzki IA, lekko zmodyfikowałam. Tkaninę zużyłam do ostatniego skrawka.
 Metka pochodzi ze sklepu Natan, dodają do każdego zakupionego materiału.





Sukienka - hand made
Buty - Venezia
Kurtka - Bershka













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz